Obchodné podmienky

Nakupovanie tovaru na našej internetovej stránke www.kaokao.sk môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

I. Objednávka

1. Kupujúci objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.kaokao.sk formou e-mailu, vrátane objednávky cez e-shop. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č.108/2000 Z. z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku.

2. Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, dodaciu a fakturačnú adresu vrátane PSČ, telefónne číslo, e-mail, (fyzická osoba podnikateľ a právnická osoba okrem mena/obchodného mena, bydliska/sídla vrátane PSČ, dodacej a fakturačnej adresy vrátane PSČ uvedie aj IČO, DIČ, IČ DPH), názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky).

Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávacom formulári. Kupujúci sa zaväzuje uviesť v objednávacom formulári pravdivé a presné údaje. Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z. z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

3. Po doručení elektronickej objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho. Vtedy vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Od tohto okamihu je objednávka obojstranne záväzná.

II. Dodanie tovaru a lehoty

1. Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu v lehote 4 až 30 pracovných dní (štandardne 4, 7, 14, 24 alebo 30 pracovných dní, v závislosti od druhu tovaru). Do uvedených lehôt sa započítavajú len pracovné dni. Lehota na dodanie tovaru začína plynúť okamihom potvrdenia objednávky predávajúcim.

2. Dodanie tovaru bude podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v uvedenom termíne. V prípade, že predávajúci si je vedomý možnosti omeškania, upozorní kupujúceho na túto skutočnosť. Zároveň oznámi náhradný termín dodania tovaru. Kupujúci nie je oprávnený uplatniť náhradu škody z prípadného omeškania predávajúceho. Ak predávajúci nedodá tovar ani v náhradnom termíne, je kupujúci oprávnený od zmluvy odstúpiť.

3. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky kupujúceho v dohodnutej cene; adekvátne zabaliť tovar; odoslať ho v dohodnutej lehote a k objednávke vystaviť daňový doklad.

4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené expresnou zásielkovou službou; poškodenie zásielky zavinené expresnou zásielkovou službou; prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

III. Cena, platobné podmienky a doprava

1. Cena produktov zodpovedá platnému cenníku tovarov uvedených na stránke predávajúceho www.kaokao.sk. Ceny sú uvedené v eurách vrátane DPH. Ceny tovaru ponúkaného cez e-shop www.kaokao.sk sú platné len pri objednávke prostredníctvom e-shopu a nemusia sa zhodovať s cenami zhodného tovaru, ktorý je v ponuke kamenných predajní.

2. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu. Kupujúci má možnosť uhradiť platbu nasledujúcimi spôsobmi: Dobierka, platba kartou alebo bankovým prevodom, prevodom na účet, Slovenská pošta

3. Spôsob doručenia tovaru si volí kupujúci sám cez formulár objednávky v e-shope alebo pri inom spôsobe komunikácie. Kupujúci si môže zvoliť spôsob doručenia tovaru, a to:

- osobný odber (v kamennej predajni predávajúceho na adrese: Sedryk Le Blanc, Nákupné centrum centrál, Metodova 6, 821 08 Bratislava 
- expresnou zásielkovou službou (kuriérom)

IV. Preberanie tovaru

1. Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

2. Pri preberaní produktu je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky bezodkladne kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie zásielky nie je možné akceptovať.

3. Pri osobnom odbere tovaru v kamennej predajni je kupujúci povinný si skontrolovať preberaný tovar s dodacím listom resp. s faktúrou v prítomnosti tamojšieho zamestnanca, ktorý mu tovar odovzdáva. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu predávajúci neakceptuje.

V prípade expedície tovaru zásielkovou službou je kupujúci povinný nahlásiť akúkoľvek nezrovnalosť voči sprievodným dokladom (dodací list, faktúra, atď.) ihneď po prevzatí zásielky. Túto skutočnosť oznámi e-mailom na adresu info@kaokao.sk a dohodne si so zástupcami predávajúceho ďalší postup. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu po dni prevzatia zásielky nie je možné akceptovať.

4. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu ešte neprešlo na kupujúceho.

5. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia kupujúcim alebo inou kupujúcim oprávnenou osobou.

6. Kupujúci je povinný uhradiť dojednanú cenu tovaru pri jeho preberaní na dobierku od zamestnanca expresnej zásielkovej spoločnosti, t.j. kuriéra.

7. Ak predávajúci vyexpeduje kupujúcemu iný tovar, ako je uvedené v dodacom liste, alebo počet kusov je vyšší ako počet kusov na dodacom liste, je povinný kupujúci túto skutočnosť oznámiť ihneď (najneskôr do 24 hodín) predávajúcemu e-mailom na nasledujúcu adresu: info@kaokao.sk, a zároveň obratom predmetný tovar zámeny (alebo prevyšujúci počet kusov), najneskôr do troch pracovných dní vrátiť naspäť predávajúcemu na náklady predávajúceho (UPS na náklady príjemcu). Tovar nesmie byť nijakým spôsobom poškodený. K tovaru priloží kupujúci kópiu dodacieho listu s vyznačenou nezrovnalosťou.

V. Storno objednávky a odstúpenie od zmluvy

1. Kupujúci má právo stornovať (zrušiť alebo odvolať) objednávku bez poplatku, a to iba do okamihu prvého kontaktovania predávajúceho s kupujúcim, t.j. okamihu, kedy predávajúci potvrdí objednávku. Objednávku je možné stornovať výlučne e-mailom. Potvrdenie stornovania oznámi predávajúci spotrebiteľovi tiež výlučne e-mailom. Forma e-mailu sa vyžaduje z dôvodu doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky.

2. Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, kupujúceho a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci, ktorý je povinný najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť predávajúcemu.

Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s produktom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe.

Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim. 

3. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho prevezme predávajúci tovar späť. Do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci kupujúcemu cenu zaplatenú za produkt (a prípadné poštovné, ak bolo kupujúcemu účtované), ktorú kupujúci uhradil, vopred dohodnutým spôsobom späť.

4. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo jej časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý deň používania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v zákonnej lehote 14 dní.

5. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jednéhokupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

6. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť, ak:
a) sa produkt nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) sa zmenila cena dodávateľa produktu
c) bola vystavená cena produktu chybná.

V takom prípade vráti predávajúci kupujúcemu zaplatenú cenu za produkt za rovnakých podmienok ako pri odstúpení od zmluvy kupujúcim podľa týchto Obchodných podmienok.

7. Kupujúci tovar posiela na adresu 
SEDRYK  s.r.o.
Miletičova 1
Bratislava- mestská časť Ružinov 821 08

8. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu:   

Formulár na odstúpenie od zmluvy Formulár na odstúpenie od zmluvy
Súbor na stiahnutie

Po jeho vyplnení a podpísaní nám ho, prosím, zašlite spolu s tovarom, ktorý vraciate, na doručovaciu adresu uvedenú v bode 7.
Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.

3. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho prevezme predávajúci tovar späť. Do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy vráti predávajúci kupujúcemu cenu zaplatenú za produkt (a prípadné poštovné, ak bolo kupujúcemu účtované), ktorú kupujúci uhradil, vopred dohodnutým spôsobom späť.

4. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky alebo jej časť zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý deň používania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v zákonnej lehote 14 dní.

5. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť
c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek kupujúceho alebo produktu určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

6. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť, ak:
a) sa produkt nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b) sa zmenila cena dodávateľa produktu
c) bola vystavená cena produktu chybná.
V takom prípade vráti predávajúci kupujúcemu zaplatenú cenu za produkt za rovnakých podmienok ako pri odstúpení od zmluvy kupujúcim podľa týchto Obchodných podmienok.

7. Kupujúci tovar posiela na adresu 

SEDRYK  s.r.o.
Miletičova 1
Bratislava- mestská časť Ružinov 821 08
VI. Záruka a servis

1. Vo všeobecnosti je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, vrátane manuálov, záručného listu, faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa kupujúci riadi pokynmi v Reklamačnom poriadku uvedenými na stránke predávajúceho.

2. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovaru. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením alebo opotrebovaním tovaru, nesprávnym, neodborným a nešetrným zaobchádzaním s tovarom, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom, odložením výrobku na miesto s nevhodnými podmienkami, nedodržaním príslušných noriem zo strany kupujúceho, vyššou mocou alebo ak bol vykonaný zásah do výrobku inou osobou ako je predávajúci.

3. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi e-mailom alebo telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu, a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.

VII. Záverečné ustanovenia

1. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami a Reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z. v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

3. Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete, ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

Tieto Obchodné podmienky spoločnosti Sedryk Le Blanc s.r.o., zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 62658/B , so sídlom: Miletičova 1 Bratislava- mestská časť Ružinov  821 08 , IČO:45344655, IČ: 2023106459, IČ DPH: SK2022977682 vstupujú do platnosti 01. 12. 2021.

Reklamačné podmienky

Prípadné reklamácie sa budeme snažiť vyriešiť k Vašej najväčšej spokojnosti. Na nami predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov, pokiaľ nie je pri konkrétnom výrobku uvedené inak. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru.

Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je zásielka výrazne poškodená prepravou, má kupujúci právo ju neprevziať. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Ak dôjde k výmene tovaru, záručná doba začne plynúť znova od prevzatia nového tovaru.
Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len v prípade tovaru vykazujúceho vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, na ktoré bol v čase uzatvárania zmluvy upozornený alebo o ktorých musel s prihliadnutím na okolnosti pri uzatváraní zmluvy vedieť. Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho zaniká aj neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za:
a) vady spôsobené mechanickým poškodením tovaru(roztrhnutie legín, zafarbenie, pôsobenie chemických látok/čistiacich prostriedkov, skrátenie alebo iné vylepšenie daného produktu)
b) tovar poškodený bežným nosením /prirodzené opotrebenie 

Nárok na bezplatnú záručnú opravu zaniká:
a) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim
b) nepredložením kompletného tovaru vrátane príslušenstva,
c) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
d) uplynutím záručnej doby tovaru,
e) neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar

Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.

Reklamovaný tovar zasielajte poistený, dôkladne zabalený s priloženou kópiou dodacieho listu, faktúry a pod. a stručným popisom reklamácie. Najlepšie je nás kontaktovať ešte pred odoslaním tovaru. Tovar zasielajte na adresu:

Sedryk s.r.o.
Miletičova 1
Bratislava –mestská časť Ružinov 821 08

Tovar neposielajte na dobierku, dobierky nepreberáme.
Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné. Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou spolu s tovarom reklamačný protokol.

DOPRAVA ZDARMA
Nakúpte legíny KAOKAO® v hodnote aspoň 55 eur 
a dopravu máte ZDARMA.

GARANCIA VRÁTENIA BEZ UDANIA DÔVODU - 100 DNÍ
Ak usúdite, že naše legíny nie sú tie najkvalitnejšie legíny, ktoré ste držali v ruke, alebo s nimi nebudete akokoľvek spokojní, môžete nám ich bez akéhokoľvek dôvodu do 100 dní vrátiť.

DARČEK K NÁKUPU
Pri každej objednávke dostanete od nás luxusné darčekové balenie v hodnote 8€ ZDARMA.

Výhradné zastúpenie KAO KAO® pre Slovenskú republiku